onsdag 5 september 2012

Åren glider snabbt....

Åren glider snabbt förbi... så sant tycker jag, de går bara fortare och fortare!

 
Texten fann jag för något år sedan och tyckte den var fin. Skrivit ut på datorn och stansat ut. Dekorerat med blommor och blader. Metallhörn och små rosa stenar i pärlhattar.
 
I måndags slängde jag lite sommarblommor i krukorna här utanför och bla planterat nytt i korgen på väggen vid ytterdörren. Där är lite lä för vinden, det blåser kraftigt idag och vi bor nästan på toppen av åsen så det tar i rejält.
 
 
Ha en fortsatt bra dag, ta hand om er!
 
Kram
Carin
 
 

1 kommentar:

  1. Så trevligt att bli mött av en sådan blomkruka vid entrén !! Jag ska nog ta tag i det också. Mina andra krukor ser inte roliga ut nu. Fasligt vad sommaren sprang på. Kortet var jättefint och tänkvärt. Så perfekt du hade placerat blommorna på det.
    Kram Eva

    SvaraRadera