tisdag 22 maj 2012

Nya kort och annat papperpyssel!

Förra året i "Inzpira" nr 2 såg jag beskrivning på en lykta och det kliade i fingrarna men kände mig inte tillräckligt kunnig att göra en sådan. Men man växer i ålder och visdom så nu har jag gjort en!
Tyckte den blev lyckad! Till advent så ska den fram med ett batteridrivet värmeljus, har sett det och det var så fint!
Närbild på taket och handtaget, utstansat med en stans köpt på Pema. Använt affischkartong till väggar och tak, annars tunn kartong köpt från Creativ Company.

Har också altart min första konservburk, tur att käre maken gillar fruktcocktail, den som finns i burken med det locket.
Kanske lite överlastad men hade så många udda blommor, få se vad jag stoppar i den och vem som får den? Den var rolig att göra. Har en till som väntar.

Blir inspirerad av olika bloggar så här blev det en presentpåse, vikt av ett Pionpapper och dekorerad med en pionbild och diverse blommor, utklippta fjärilar och hjärteswirl. Också rolig att göra

Nu är det riktig sommarvärme, fruktträd och syrener blommar för fullt, så vackert!

Ha de så gott!

carin "PetterCarin"







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar