måndag 23 juli 2012

Dekorerat kaffe och chokladpaket....

Vi ska bort en stund i kväll och har bakat hallongrottor och tar med en paket kaffe och en After Eight och har pyntat till dem lite. Bara för skojs skull....


After Eighten fick en stämpel om choklad, en fjäril, turkos blomma och en delad swirl. Papper runt om en mörk grön cardstock och björnbärspapper från Majas design


Kaffepaketet fick en stämpel om att njuta av livet och det passar ju bra med kaffe. Brun cardstock och ett kaffepapper från Bildmålarna, köpt på Hobbyhärvan. Dekorerat med limefärgade rosor och en blålila kvist.


En liten tag nerstucken innanför "banderollen" eller vad man ska kalla det för? Bild på kaffekalas, Pionpapper.

Blåser som bara den men varmt och varmare ska det visst bli.

Ha det så bra, ta hand om er!

Kramar

PetterCarin






1 kommentar:

  1. Nu har jag tittat runt här hos dig och jag måste berömma dina kort. Otroligt vackra, med fina detaljer och färger. Roligt kort till jägaren. Det är ju alltid svårt med manliga kort, men har man bara detaljer som passar personen så blir det perfekt.Jag har lagt dig i min blogglista så nu kan jag titta in när du gjort ett nytt inlägg.
    Ha det gott !! Eva

    SvaraRadera