torsdag 8 november 2012

God morgon, godmorgon....

Mörkt och kulet ute, inne varmt och gott, sitter med en mugg kaffe och ska morna mig...
De här korten gjorde jag i går.

 
Kunde inte motstå det här servettmotivet! Vi har en bekant som har en mops, Britta heter den och jag gjorde det här kortet och gav till Brittas matte, Köpte servetten hos Stoltzs Pyssel och Pynt. Guldblommorna köpta på Scrapbookeriet i tisdags, lade lite guldstickels på kronan och runt kanten på bakgrundspapperet. Brittas matte blev glad för kortet.
 
 
Motivet köpt hos Stoltz Pyssel o Pynt, det är i 3D och glittrigt, passar till nyårskort, Hade lite besvär med bakgrundspapper, har inte riktigt något som passar.....det är tre  olika motiv till i samma förpackning, kommer så småningom.
 
Ha det så bra, ta hand om er!
 
Kram
Carin

2 kommentarer:

  1. Vilken söting, mopsen alltså!! Ja hela kortet är ju fint. Likaså det med paret. Du är duktig du.

    Ha de gott, kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Så roligt att du använder servettmotiv. det finns verkligen hur många fina motiv som helst. Snyggt med gulddekoration.Motivet med paret är ju också annorlunda. Men jag blir så glad när jag ser vuxenmotiv. Man behöver dem också.
    Ha en skön helg !Kram Eva

    SvaraRadera