måndag 13 augusti 2012

Dop och bröllopskort....

Nu har jag inte varit här inne på en vecka och skrivit något... har haft lite annat för mig, bla hundpassning av en cool hundherre, Baloo, i sina bästa år och "lagom tjock".


Synd att jag inte tog mer kort på honom för han är så sööööt!

Har också fått beställningar på bröllops och dopkort, roligt!


Här är ett av dopkorten, motivet inköpt hos "Pyssel o Pynt", swirl från CL, ett par rosaröda rosor i utstansade retroblommor och vita halvpärlor. Charm från PY Hobby. Bakgrundspapper "Bildmålarna"




Ett av bröllopskorten, motiv köpt från "Pyssel o Pynt, bakgrundspapper "Best Creationen,
Mr o Mrs" lite glittrigt. Det ljusgröna kommer jag inte ihåg vad det kommer från, stansade även ut swirlarna i det, fjärilarna klippta ur ett "Best Creation" med glittriga fjärilar., creme färgade rosor och vita halvpärlor.
Inuti bara ett papper att skriva på och en utstansad liten bild, samma som motivet på framsidan.



Ett "djärvt" kort för att komma från mig...motivet kommer från "Best Creation" pappret, satte det bakom den utstansade baksidan av det pappret, (låter rörigt?) men tyckte det passade bra ihop och vill gärna utnyttja både fram och baksidor om det går. Utklippta fjärilar med röda rosor på, några silvriga halvstenar, swirl från Magnolia och en satinrosett med strasshjärtan, egentligen en hårprydnad som jag fått av min frissa. Det kanske inte blev så tokigt ändå....



Få se nu vilket av bröllopskorten som väljs så småningom....

Ha det så bra, ta hand om er!

Kram

PetterCarin






1 kommentar:

  1. Milde tid så vackra kort. Du har verkligen en egen stil. Snyggt !!!
    Kram Eva

    SvaraRadera