onsdag 31 oktober 2012

Sista oktober.....

Idag är det den sista oktober, inte klokt vad fort tiden går.....

Tänker visa två julkort och ett kuvertkort, måste fylla på i lådorna, ska sitta på två marknader.

 
Först kuvertkortet, blev kanske inte så tokigt, lite romantiskt....
 
Så julkorten, båda med motiv från julservetter.
 
 
 
Blev ganska nöjd med dessa också, hur de än blir så tilltalar de alltid någon. Hade gjort ett julkort i helt vitt och blev väl inte så begistrad i det men när jag hade med mig det bland de övriga julkorten på "Bygdens dag" var det en som blev helsalig för det! Där ser man!
 
Igår var här ett strålande väder med sol som verkligen värmde, idag började det med regn och nu blåser det kallt, har varit upp på Öxnevalla kyrkogård och lagt krans och satt dit lyktan så det är klart tills på lördag. Käre maken var ner till Mölndal i går och gjorde klart på sina föräldrars grav.
Ha det så bra, ta hand om er!
 
Kram
Carin
 
 

3 kommentarer:

  1. Jag tycker ditt kuvertkort blev hur snyggt och romantiskt som helst!! Julkorten är oxå så fina! GILLAR!!!
    Måste vara roligt att få sälja sina kort på marknader! Lycka till med försäljningen av dina fina kort!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilka fin kort du har gjort!

    Hi, hi jag har kvar mina papperdockor och bokmärkena också.

    Kram och ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  3. Så härliga julkort och kuvertkortet riktigt vackert. Visst är de roliga att göra ! Det gäller att fylla förrådet när man ska medverka i marknader.
    Ha en fin helg önskar Eva

    SvaraRadera